За PHILIPPI

ФИЛОСОФИЯ

КАК ЗАПОЧНА ВСИЧКО.
 
 
В търсене на перфектната форма
Страст, стил, индивидуалност, функционалност, прецизност, пуризъм, красота, уникалност, майсторство.

Ян Филипи вижда красотата в нещата и я кара да се случва. Директен и със собствен подпис. Той предоставя отговори на предизвикателствата на нашия живот и трайни продукти за променящия се свят. Продукти, които завладяват сърцата и които обичате да подарявате на другите или на себе си.

Hanseat, която обича дизайна

Търговецът от Хамбург Ян Филипи много рано усеща предпочитанията му към недвусмислени форми. Въпреки това от него се изискваше да се ангажира с продажбите на HiFi оборудване на хамбургски търговец на дребно. Ян бързо осъзнава, че някои от тези продукти направо го вбесяват: те просто са грозни. Като човек на действието, той се опитва да ги подобри и разкраси, тъй като вярва, че дори HiFi шкафовете и мебелите трябва да изглеждат добре.

В края на 80-те години на миналия век, търсенето на потребителски стоки се увеличи значително в Германия. За да отговорят на търсенето, Ян Филипи трябваше да пътува до много и различни страни от името на своята компания. За съжаление тогава се търсеше количество, а не качество; това беше тенденция, която PHILIPPI не желаеше да приеме.  Разочарован от преобладаващия вкус, той решително се зае със създаването на свое лично решение; поемане на предприемаческия път към откриване на собствен бизнес.

Два бизнеса и един идеал
През 1992 г. Ян Филипи отваря два магазина за търговия на дребно в Хамбург, зареждайки и двата с дизайнерски елементи, които според него са свързани с неговия идеал да бъдат ненатрапчиви, ясни и модерни. Със свежи идеи, предложения, събрани по време на много пътувания и безпогрешно чувство за добър дизайн, той откри компании, способни да транспонират неговите визии за дизайн в осезаемото. Окрилен от този напредък, той скоро се осмели да премине от търговия на дребно към търговия на едро.

Като творчески ум на компанията, Ян Филипи вдъхновява своите дизайнери оттогава. С изключителна прецизност и голямо внимание към детайла, той работи в тясно сътрудничество с екипа си от етапа на изготвяне до момента, в който продуктът е готов за пазара. Дори и днес това сътрудничество не се е променило: Шефът все още подкрепя млади таланти и отдава голямо значение на доброто сътрудничество с креативни професионалисти, както и производители. Ян Филипи все още лично и интензивно следва целия процес на проектиране; той все още се грижи лично за всеки клиент и вярва, че филантропията е основен принцип на компанията.

Веднъж около света
Междувременно малката стартираща компания от Северна Германия се превърна в международно известна марка с приблизително 500 продукта, наемайки двадесет и пет служители в централата си и с много представители в чужбина. Магазини за мебели и канцеларски материали, магазини за домакински стоки и подаръци, цветарски магазини и търговски икони като KaDeWe в Берлин, всички успешно продават продуктите, проектирани от PHILIPPI. В допълнение, тези сложни и практични ежедневни помощници от Хамбург се предлагат и в повече от деветдесет страни, включително Франция, Япония, Колумбия, Дубай, Африка и САЩ, а съвсем наскоро бяха добавени Москва и Чили. PHILIPPI може да се намери дори в MoMA Ню Йорк!

Днес и утре
Творчеството, смелостта и въображението, свързани с това здраво ханзейско чувство за бизнес, направиха марката PHILIPPI това, което е днес. И ако някога сте се срещали с PHILIPPI, ще разберете: безкомпромисно креативен, с индивидуален стил и решителна перспектива за страхотен дизайн определено ще продължи. Всички ние нямаме търпение...

 

    

2020 
Класика в черно. Колекцията NEGRETTO олицетворява безвремието и изненадва с меките си кръгли форми. Комбинацията от лъскави и матови покрития носи вълнуваща промяна.

   

 

2019
Като от далечна галактика. Вазите от колекция SOLERO убеждават не само с галактическите си форми, но и с лъскавия си материал. Тук екстравагантният дизайн съблазнява в чужди светове.
  

Mario Taepper

Joerg Langkop

Tassilo von Grolman